Teammachine SLR02
Ultegra
Przyspieszenie ponownie zdefiniowane
Wymagania dla roweru Teammachine określono pod kątem wymagań w wyścigach WorldTour. Mistrzowie krajowi i konkurenci w GC, tacy jak Philippe Gilbert, Cadel Evans i Tejay van Garderen, chcieli mieć rower, który w zamian za nakład sił zrewanżuje się lekkością, ponadnormatywną wspinaczką i szybkim jak błyskawica przyspieszeniem, gdy trzeba zawalczyć z agresywnymi atakami. Teammachine SLR02 zaprojektowano dla tych, którzy chcą mieć osiągi jak w Teammachine SLR01, gdyż model ten ma sprawdzoną już na podium geometrię oraz opracowaną przez BMC własną technologię ACE, co pozwala na doskonale zbilansowaną jakość jazdy. |
|
Najbliższy sprzedawca przedstawi Ci ofertę.
Obowiązek informacyjny
Administratorem Twoich danych osobowych jest: Taurus Active sp. z o.o. , NIP 6351864367, Regon 524105331 z siedzibą przy ul. Józefa Wieczorka 11, 43-190 Mikołów, zwanym dalej „Administratorem” . Więcej »
Technologia
ACE |
Technologia przyspieszonej ewolucji kompozytów1, 2, 34.000…. Własna technologia informatyczna BMC pozwala na ocenę tysięcy wersji konstrukcji podzespołu ramy i zapewnia takie osiągi wyrobu końcowego, jakich życzą sobie kolarze. |
DTi |
Integracja dwóch napędówDecyzja należy do kolarza – Nie zapominaj o estetyce – DTi nadaje ramie BMC wygląd precyzyjny, bez względu na typ zespołu napędowego. |
Dane techniczne
-
Rama
Teammachine SLR02
-
Manetki
Shimano Ultegra
-
Materiał
ACE Technology, 02 Carbon
-
Hamulce
Shimano Ultegra
-
Rozmiary
48, 51, 54, 57, 60
-
Kierownica
BMC RAB 02
-
Widelec
Teammachine SLR, 02 Carbon
-
Mostek
BMC RSM 02
-
Amortyzator
–
-
Wspornik siodełka
Teammachine SLR02, carbon, 18mm offset
-
Biegi
2×11
-
Siodełko
Fizik Arione R7 Manganese
-
Korba
Shimano Ultegra, 52-36T
-
Piasty
Shimano RS21
-
Kaseta
Shimano Ultegra, 11-28T
-
Obręcze
Shimano RS21
-
Łańcuch
Shimano Ultegra
-
Opony
Continental Grand Sport Race SL, 23mm
-
Przerzutka przód
Shimano Ultegra
-
Kolor
Yellow
-
Przerzutka tył
Shimano Ultegra
Wielkość | 48 | 51 | 54 | 57 | 60 |
---|---|---|---|---|---|
Stack mm | 506 | 530 | 550 | 572 | 601 |
Reach mm | 370 | 378 | 387 | 394 | 405 |
Rura podsiodłowa st mm | 475 | 505 | 535 | 565 | 600 |
Rura górna tt‘ mm | 520 | 535 | 550 | 564 | 583 |
Mufta sterowa ht mm | 108 | 128 | 148 | 170 | 201 |
Kąt rury podsiodłowej sa ° | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 |
Kąt rury sterowej ha ° | 70.5 | 72 | 72.5 | 72.5 | 72.5 |
Długość rurek łańcuchowych rc mm | 402 | 402 | 402 | 402 | 402 |
Długość od osi suportu do osi przedniego koła fc mm | 571 | 575 | 586 | 600 | 620 |
Baza kół wb mm | 963 | 967 | 978 | 992 | 1012 |
Obniżenie suportu mm | 69 | 69 | 69 | 69 | 69 |
Długość widelca fl mm | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 |
Wyprzedzenie widelca fr mm | 41.6 | 41.6 | 41.6 | 41.6 | 41.6 |
Trail mm | 76 | 66 | 63 | 63 | 63 |
Długość korby mm | 170 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 |
Długość wspornika kierownicy mm | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 |
Kąt wspornika kierownicy ° | +/- 6 | +/- 6 | +/- 6 | +/- 6 | +/- 6 |
Szerokość kierownicy mm | 420 | 420 | 420 | 440 | 440 |
Obniżenie kierownicy mm | 125 | 125 | 125 | 125 | 125 |
Zasięg kierownicy mm | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |
Długość sztycy mm | 350 | 350 | 350 | 350 | 350 |
Wysokość ofsetu mm | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 |
Wydłużenie wspornika kierownicy mm | 726 | 754 | 779 | 804 | 836 |
Engineered
To create the Teammachine SLR, we replaced traditional prototyping processes with the powerful Accelerated Composites Evolution (ACE) Technology. This unique, iterative, computer-modeling program analyzed over 34,000 possible frame configurations to optimize the bike’s geometrical structure, tube cross-sections, and carbon lay-up. The final result is a bike that embodies the perfect combination of weight, stiffness, and vertical compliance to deliver the ultimate WorldTour-worthy ride.
Lightweight
The Teammachine SLR series is the lightest in the BMC line-up. But creating an extremely light bike is too easy for our engineers – the Teammachine’s blend of lightweight, stiffness and compliance are what puts this bike ahead of the rest.
Stiff
Acceleration Re-defined – with every stomp of the pedals it’s obvious that this is more than just a tagline; it’s an engineering philosophy. For the steepest climbs and the most daring descents – for every attack and every dive into a switchback, it’s obvious that the Teammachine SLR02 holds nothing back.
Compliant
Light, stiff, compliant – the old saying says “pick two”. With ACE Technology, we decided to pick all three. The Teammachine SLR was designed to keep our WorldTour riders fresh during the longest days in the saddle, it will do the same for you on your epic rides.
Frameset
- Frame: Teammachine SLR02 Carbon Frame
- Fork: Teammachine SLR02 Carbon Fork
- Seatpost: TCC Carbon Compliance post
- Frame Technology: Advanced Composite Evolution (ACE) Technology
- Sizes 6: 48 / 51 / 54 / 57 / 60
- Frame Weight: 950g (54cm)**
- Fork Weight: 360g (uncut)
Integration
- Frame DTi internal cable management
- External rear brake cable
Technical details
- Frame: Standard QR 130mm
- Fork: Standard QR 100mm
- Tapered steerer 1-1/8” to 1-1/2”
- Seatpost: 18mm offset (3 & 30mm available)
- Bottom Bracket: PF86
- Drivetrain: Braze-on front derailleur mount
- ACE Technology replaceable rear derailleur hanger
- Tires: 25mm maximum width****
**Average sample weight with hardware
****Tire dimensions based on measured tire width