Autodrop - BMC Switzerland Polska - Rowery Wyczynowe

Autodrop

Pierwsza na świecie w pełni zintegrowana, automatyczna sztyca regulowana.

Pierwsza na świecie w pełni zintegrowana, automatyczna sztyca regulowana.

Tajna broń​​

Nowa tajna broń każdego kolarza, BMC Autodrop, zapewnia pierwszą w pełni zintegrowaną, automatyczną sztycę regulowaną. Ta rewolucyjna technologia jest dostępna w Fourstroke 01 i umożliwia opuszczanie sztycy w locie i bez przysiadu, aby jechać dalej i szybciej.

 

Podczas wyścigu kolarze BMC aktywują Autodrop nawet sto razy, co pozwala im skupić się całkowicie na torze jazdy. Niezrównana technologia eliminuje potrzebę przysiadu, aby obniżyć siodełko, dzięki intuicyjnej dwupozycyjnej regulacji, umożliwiając kolarzom dłuższe pedałowanie przed atakowaniem zjazdu. Rezultat? Większa prędkość, lepsze czasy okrążeń i mniejsze zmęczenie, co daje decydującą o wyścigu przewagę ułamka sekundy.

Wczytywanie...

Intuicyjna funkcjonalność

Technologię Autodrop w rowerach Fourstrokes można używać jak zwykłą sztycę regulowaną, nie jest wymagana żadna specjalistyczna nauka jazdy.

Obsługa mechaniczna
Autodrop to mechanicznie regulowana sztyca podsiodłowa, którą można regulować za pomocą zbiornika powietrza umieszczonego w rurze dolnej.
Nie wymaga baterii
Regulowana sztyca siodełka jest obsługiwana za pomocą linki, natomiast funkcja Autodrop jest zasilana sprężonym powietrzem znajdującym się w zbiorniku powietrza w rurze dolnej.
Napompuj to!
Zbiornik powietrza można napełnić przy użyciu standardowej pompki serwisowej. 14 barów umożliwia około 100 aktywacji systemu Autodrop.
Żadnego lęku o zasięg!
Wystarczająco dużo, aby wygrać zawody Pucharu Świata lub całodniowe przejażdżki szlakiem: gdy zbiornik powietrza jest pusty, Autodrop nadal działa jak zwykła sztyca regulowana, umożliwiając opuszczenie własnym ciężarem ciała.

Mocny i lekki

Konwencjonalne sztyce regulowane wykorzystują okrągłe elementy, aby być kompatybilnymi z każdą ramą dostępną na rynku, co prowadzi do kompromisów w zakresie wydajności i nadmiernej wagi. Autodrop został opracowany z myślą o stworzeniu najlżejszej i najmocniejszej sztycy regulowanej XC bez zewnętrznej kompatybilności dyktującej granice kształtu, rozmiaru i wyboru materiału.

Opływowy design

Autodrop przenosi system zaciskowy i powiązane obciążenia na dół rury podsiodłowej, co pozwala naszym inżynierom zaprojektować lżejszą rurę podsiodłową, która rezygnuje z tradycyjnego zacisku sztycy podsiodłowej, aby wyeliminować negatywny wpływ zacisku na funkcjonalność sztycy regulowanej. Eliptyczny kształt zapewnia, że siodełko jest zawsze idealnie wyrównane. Zacisk siodła został zastąpiony prostą uszczelką zgarniającą, co zapewnia lepszą trwałość i schludny wygląd, a zmniejszona liczba części poprawia wydajność i trwałość systemu.

O 30% mocniejsze od tradycyjnych sztyc

Eliptyczny kształt Autodrop zmniejsza obciążenia na ślizgowym elemencie sztycy siodełka o 30%, co poprawia wydajność i niezawodność, a jednocześnie pozwala nam usuwać materiał i oszczędzać na wadze. Różne grubości ścianek zapewniają idealną równowagę, aby poradzić sobie z siłami wywołanymi przez rowerzystę i utrzymać wagę na minimalnym poziomie.

Ponad 100 g lżejsze od tradycyjnych sztyc

Autodrop jest o ponad 100 g lżejszy od konwencjonalnej sztycy regulowanej dzięki eliptycznemu kształtowi i zintegrowanej konstrukcji. Konwencjonalne sztyce regulowane wykorzystują okrągłe elementy, aby być kompatybilnymi z każdą ramą na rynku, co prowadzi do kompromisów w zakresie wydajności i nadmiernej wagi. Autodrop został opracowany z myślą o stworzeniu najlżejszej i najmocniejszej sztycy regulowanej XC bez potrzeby kompatybilności dyktującej granice kształtu, rozmiaru i wyboru materiału.

Regulowane dopasowanie

Zakres wysokości siedziska 90 mm zapewnia idealne dopasowanie do każdego jeźdźca. Regulacja wysokości siodełka odbywa się jak w konwencjonalnych systemach, a cztery rozmiary są dostępne, aby zapewnić idealne dopasowanie.

 

Mały: 655 / 745 mm

 

Średni: 700 / 790 mm

 

Duży: 740 / 830 mm

 

Bardzo duży: 770 / 860 mm

Samouczek dotyczący usługi Autodrop

Zaleca się skontaktowanie się ze sprzedawcą BMC, jeśli wystąpią problemy z systemem Autodrop.
Ten film pokazuje, jak serwisować (wyjmować i ponownie instalować) sztycę.

Fourstroke 01

Zaprojektowany z myślą o dominacji na trasach wyścigów Cross-Coast, od Pucharu Świata po zawody lokalne.

Dołącz do społeczności BMC

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera (wymagane).Więcej »

    Obowiązek informacyjny

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Taurus Active sp. z o.o, pod marką TAURUS, NIP 6351864367, Regon 524105331 z siedzibą przy ul. Józefa Wieczorka 11, w Mikołowie 43-190, zwanym dalej „Administratorem” . Więcej »

    BMC LABS

    BMC LABS

    Program rekomendacji BMC LABS łączy rowery marki BMC z najlepszymi specjalistami bikefittingu. Celem jest ułatwienie znalezienia doradcy dysponującego ekspercką wiedzą oraz doświadczeniem w wyborze i dopasowaniu roweru.

    Znajdź punkt BMC LABS w Twojej okolicy:

    BMC LAB Kielce

    ul. Warszawska 192
    25-414 Kielce

    BMC LAB Szczecin

    ul. Europejska 35
    71-069 Szczecin

    BMC LAB Mikołów

    ul. Wieczorka 11
    43-190 Mikołów

    BMC LAB Toruń

    Szosa Chełmińska 137
    87-100 Toruń

    BMC LAB Wrocław

    aleja Karkonoska 36
    53-015 Wrocław

    BMC LAB Gdańsk

    ul. Nowy Świat 4
    80-299 Gdańsk

    BMC LAB Lódź

    ul. Wspólna 1
    91-464 Łódź

    BMC LAB Kraków

    ul. Jana Dekerta 44
    30-703 Kraków

    BMC LAB Poznań

    ul. Romana Maya 1
    61-371 Poznań

    x
    BMC Switzerland Polska - Rowery Wyczynowe
    Logo