Bezproblemowe prowadzenie kabli i niezrównana integracja wydajności
Pozostajemy na czele w projektowaniu dzięki innowacyjnym rozwiązaniom w służbie rowerzysty, które stawiają na integrację funkcjonalną.
Nasza technologia ICS – Integrated Cockpit System – odpowiada tej filozofii. Zastrzeżony system, który zapewnia ukryte prowadzenie kabli od kierownicy do tylnej osi bez uszczerbku dla dopasowania, możliwości regulacji i praktyczności.
Wiodące rozwiązanie i pierwsza w branży rowerowej technologia ICS jest jednym z czynników, który pozwala nam wyznaczać nowe standardy w projektowaniu ram. ICS jest przeprojektowywany i rozwijany na nowo, ale to, co pozostaje takie samo, to sposób w jaki każdy element łączy formę i funkcję, aby tworzyć najbardziej zaawansowane projekty kokpitów na rynku.
ICS Carbon i ICS2 to lata udoskonaleń technicznych i testów w warunkach rzeczywistych. Druga generacja komponentów ICS – wprowadzenie jednoczęściowych kokpitów z włókna węglowego – utorowała drogę nowej erze wydajności, integracji i doskonałości wizualnej.
ICS Carbon Aero i ICS MTT dołączyły do ekosystemu ICS w 2022 roku, podkreślając nasze zaangażowanie na rzecz kolarzy, którzy stawiają na prędkość, zgodność i integrację.
Podczas opracowywania ICS Carbon Evo nasze testy koncentrowały się na znalezieniu kluczowego środka między dopasowaniem a funkcją. Teraz mamy idealną odpowiedź.
Nowe spojrzenie na wydajność aerodynamiczną.
ICS Aero charakteryzuje się progresywnym kształtowaniem aerodynamicznym ze zmniejszoną sekcją przednią, aby dopasować się do konstrukcji naszych ram o wysokiej wydajności, która redukuje opór.
Kokpit ICS Aero ma 360 mm szerokości górnej, aby umożliwić kolarzom wydajną pozycję aerodynamiczną. 12,5° flare i 420 mm szerokości przy dolnych partiach zapewniają doskonałą kontrolę przy dużej prędkości i na luźnych nawierzchniach.
Łącząc wydajność z użytecznością, ICS Carbon Evo Cockpit został zaprojektowany dla kolarzy nastawionych na wydajność.
Czysty, lekki i elegancki, sekret tkwi w formie. Od 400 mm przy manetkach do 440 mm przy dolnym chwycie, minimalne wymagane dystanse, zmodyfikowany mostek i okrągły przedni kształt, zachowuje ukryte prowadzenie kabli, zapewnia kontrolę dzięki 8° rozszerzeniu kierownicy i może pochwalić się stosunkiem sztywności do masy na najwyższym poziomie.
ICS Carbon to jednoczęściowy kokpit o niewiarygodnie niskiej wadze, wysokiej sztywności i ukrytym prowadzeniu kabli z doskonałą wydajnością i estetyką.
Pierwotnie zaprojektowany, aby uzupełnić wydajność Teammachine SLR 01, ICS Carbon jest najlżejszym i najsztywniejszym systemem kokpitu w ofercie BMC.
Mostek ICS2 to najnowsza ewolucja kultowego mostka ICS01, teraz z interfejsem drugiej generacji dla lepszej funkcjonalności i zmniejszonej wagi, 185 g.
Mostek ICS2 został zaprojektowany z myślą o pełnej regulacji wysokości i zasięgu (stack i reach).
Zakres długości mostka i dedykowany system dystansowy z elementami blokującymi umożliwiają łatwą regulację stack and reach bez wyjmowania mostka i odłączania przewodów hydraulicznych.
• Mostek Integrated Cockpit System klasy premium 2 generacji z wewnętrznym prowadzeniem przewodów i łatwą regulacją dopasowania
• Dwuczęściowy system ze zintegrowanym mocowaniem komputera Garmin/GoPro (przygotowany do Wahoo z mocowaniami kompatybilnymi z GoPro)
Mostki ICS2 są dostępne w następujących długościach: 80, 90, 100, 110, 120, 130 i 140 mm
Mostek ICS MTT x Redshift Suspension uzupełnia ewolucję Micro Travel Technology, kompletnego ekosystemu zintegrowanych komponentów zawieszenia zaprojektowanych w celu podniesienia wrażeń z jazdy w szerokim zakresie stylów jazdy dzięki wydajności, płynnej integracji i niskiej wadze.
Zupełnie nowy mostek ICS MTT x Redshift Suspension łączy technologię Integrated Cockpit System firmy BMC i kultowy design z technologią ShockStop firmy Redshift, aby wygładzić niedoskonałości tras i złagodzić najbardziej wyboiste drogi oraz żwirowe ścieżki.
Przełomowa technologia ShockStop firmy Redshift Sport zapewnia niesamowicie wyrafinowany i skuteczny system tłumienia w prostej i niezawodnej konstrukcji.
Mostek ICS MTT x Redshift jest przeznaczony dla szerokiego grona użytkowników, od Gravel po All-Road i Endurance, nie zapominając o rowerzystach fitness i miejskich, którzy preferują płaskie kierownice.
Więcej komfortu, więcej kontroli, więcej prędkości, mniej zmęczenia mięśni.
© 2025 BMC Switzerland Switzerland AG. All rights reserved.
Program rekomendacji BMC LABS łączy rowery marki BMC z najlepszymi specjalistami bikefittingu. Celem jest ułatwienie znalezienia doradcy dysponującego ekspercką wiedzą oraz doświadczeniem w wyborze i dopasowaniu roweru.
Znajdź punkt BMC LABS w Twojej okolicy:
ul. Warszawska 192
25-414 Kielce
ul. Europejska 35
71-069 Szczecin
ul. Wieczorka 11
43-190 Mikołów
Szosa Chełmińska 137
87-100 Toruń
aleja Karkonoska 36
53-015 Wrocław
ul. Nowy Świat 4
80-299 Gdańsk
ul. Wspólna 1
91-464 Łódź
ul. Jana Dekerta 44
30-703 Kraków
ul. Romana Maya 1
61-371 Poznań