
BMC wchodzi w segment e-Road z Roadmachine AMP.
Wraz z wprowadzeniem na rynek Roadmachine AMP, BMC wprowadza swój pierwszy w historii wyczynowy rower e-szosowy, zapewniając bezprecedensowe i jak przystało na modele Endurance wszechstronne wrażenia z jazdy zarówno wymagającym, jak i zupełnie nowym kolarzom szosowym.
Roadmachine AMP łączy najlżejszą na świecie jednostkę napędową z charakterystycznymi technologiami marki BMC, który ma na celu zwiększenie zasięgu dla każdego kolarza.
Wszystkie atrybuty, które sprawiają, że kultowa seria Roadmachine odniosła sukces, a także najbardziej zaawansowany napęd piasty na świecie, zostały zintegrowane w zupełnie nowym Roadmachine AMP.
Producent rowerów BMC z siedzibą w Grenchen z dumą przedstawia rower e-szosowy: Roadmachine AMP.
Długo na to czekaliśmy, ale było warto.
Zadaniem inżynierów BMC było stworzenie dedykowanego rozwiązania uwzględniając najbardziej zaawansowaną jednostkę napędową na świecie, czyli napęd piasty Mahle X20. To jeden z najlżejszych systemów na rynku, ważący nieco ponad 3 kg.
Nowa rama Roadmachine AMP wykorzystuje wysoki poziom kompatybilności projektowej, która daje ultrakompaktowy Mahle X20. Dzięki czemu zespół inżynierów BMC umożliwił zbudowanie nowego Roadmachine AMP, który nie odbiega od sprawdzonej konstrukcji Roadmachine jako roweru do całodziennej jazdy.
Roadmachine AMP jest wspierany przez charakterystyczną dla marki BMC technologię Tuned Compliance Concept i sprawdzoną geometrię Endurance, zapewniającą to samo niewiarygodnie sprawne prowadzenie i wiodącą w swojej kategorii wszechstronność oraz komfort jazdy. Pod względem wizualnym Roadmachine AMP ma design, który prawie nie odróżnia się od jego podstawowego imiennika.
Płynnie zintegrowany z piastą tylnego koła, Mahle X20 oferuje wiodący w branży stosunek mocy do masy, innowacyjny układ napędowy i sztuczną inteligencję, która pozwala rowerowi automatycznie dostosować się do kolarza, środowiska i wysiłku, zapewniając naturalne uczucie jazdy na rowerze.
Inne innowacyjne funkcje obejmują inteligentną baterię, szybką ładowarkę, dodatkową baterię, która przedłuża zasięg o dodatkowe 173 Wh i jest kompatybilna ze standardowymi koszyczkami na bidony oraz przełomowy interfejs HMI – człowiek-maszyna – który na nowo definiuje wydajność zorientowaną na użytkownika, umożliwiając dyskretną komunikację między rowerem a kolarzem poprzez przetwarzanie przychodzących informacji dostarczanych przez zamontowane czujniki (moment obrotowy, kadencja, ruch, żyroskop).
Jeżeli seria Roadmachine jest modelem dla kolarzy wytrzymałościowych, którzy doceniają komfort, kontrolę i wszechstronność – to Roadmachine AMP jest odpowiedzią BMC, aby jeszcze lepiej służyć potrzebom wymagających kolarzy wytrzymałościowych. To rower, który przypomina nam, że wyczynowa jazda szosowa i wspomaganie pedałowania mogą współistnieć bez żadnych kompromisów.
BMC wkracza w segment e-road w wielkim stylu z Roadmachine AMP.
Rozmiary:
Roadmachine AMP jest dostępny w sześciu rozmiarach (47, 51, 54, 56, 58 i 61) oraz trzech modelach.
- ROADMACHINE AMP ONE
- ROADMACHINE AMP TWO
- ROADMACHINE AMP THREE