
Elektryczny rower górski BMC Speedfox AMP THREE to przykład, jak powinien wyglądać nowoczesny, trailowy „elektryk” – oceniła redakcja polskiego serwisu rowerowego bikeworld.pl. W recenzji stwierdzono, że model ten należy do ścisłego grona najlepszych konstrukcji tego typu na rynku.

BMC Speedfox AMP THREE testowany przez redakcję bikeworld.pl 01 (fot. Michał Kuczyński/bikeworld.pl)
Jak wskazuje redakcja bikeworld.pl, BMC Speedfox AMP THREE wyróżnia się licznymi pozytywnymi cechami – np. daje dużą pewność prowadzenia podczas zjazdów, co jest możliwe dzięki agresywnej i nieco usportowionej geometrii. Wśród głównych zalet wymieniono też m.in. bardzo wysoką sztywność boczną, wykonanie z wysokiej jakości materiałów, stabilność prowadzenia oraz szybkie reakcje roweru na decyzje kolarza.
Zwrócono też uwagę na efektywnie pracujące zawieszenie oraz duży stopień integracji, który wyróżnia rowery marki BMC. Za minus uznano natomiast szerokość kierownicy (750 mm) – jak zaznaczono, może być ona zbyta mała dla niektórych kolarzy.
„Wygląda znakomicie, porównując do swojego segmentu, osiąga bardzo dobrą masę i – co najważniejsze – genialnie wręcz radzi sobie na zjazdowych segmentach. BMC w modelu Speedfox AMP oferuje esencję tego, jak wyglądać powinien nowoczesny, trailowy elektryk” – czytamy w podsumowaniu recenzji.
Recenzję można znaleźć tu, a szczegółowe informacje nt. modelu BMC Speedfox AMP THREE oraz innych e-rowerów górskich BMC znajdują się tutaj.
fot. Michał Kuczyński/bikeworld.pl
- Elektryczny rower górski BMC Speedfox AMP THREE
- Fragment recenzji e-roweru górskiego BMC Speedfox AMP THREE
- BMC Speedfox AMP THREE testowany przez redakcję bikeworld.pl 01 (fot. Michał Kuczyński/bikeworld.pl)
- BMC Speedfox AMP THREE testowany przez redakcję bikeworld.pl 02 (fot. Michał Kuczyński/bikeworld.pl)
- BMC Speedfox AMP THREE testowany przez redakcję bikeworld.pl 03 (fot. Michał Kuczyński/bikeworld.pl)
- BMC Speedfox AMP THREE testowany przez redakcję bikeworld.pl 04 (fot. Michał Kuczyński/bikeworld.pl)
- BMC Speedfox AMP THREE testowany przez redakcję bikeworld.pl 05 (fot. Michał Kuczyński/bikeworld.pl)