Gwarancja - BMC Switzerland Polska - Rowery Wyczynowe

Gwarancja

[vc_row el_class=”vs-container”][vc_column][vc_column_text]

BMC gratuluje Ci zakupu nowego produktu BMC. Nasza marka oznacza wysoką jakość, wytrzymałość oraz funkcjonalność w rozwoju, produkcji i obróbce stosowanych materiałów, a efektowny wygląd wynika z wykończenia, koncepcji oraz designu.

Aby upewnić się, że twój wysokiej jakości produkt BMC dostarczać będzie przez wiele lat nieograniczonej radości i przyjemności podczas jazdy, powinieneś stosować się do poniższych rad oraz instrukcji.

BMC Switzerland AG (dalej „BMC”) dostarcza rowery najwyższej jakości wyłącznie za pośrednictwem wyspecjalizowanych sprzedawców rowerów. Ostateczna gotowość do jazdy, a tym samym gwarancja bezpiecznej jazdy, w szczególności przygotowanie dostosowanych do nabywcy ustawień zawieszenia, napędu oraz hamulców, może być zapewniona jedynie przez autoryzowanych i wyspecjalizowanych sprzedawców BMC (dalej „sprzedawcy BMC”).

W tym tekście słowo „nabywca” odnosi się do Ciebie, czyli klienta końcowego.

Następujące warunki gwarancji określają usługi gwarancyjne, które BMC zapewnia nabywcy, oraz wymagania dotyczące roszczeń gwarancyjnych.[/vc_column_text][vc_column_text]

Warunki gwarancji BMC

[/vc_column_text][vc_column_text]

  1. Gwarancja producenta

    Nabywca ma prawo do roszczeń gwarancyjnych podlegających następującym warunkom.

  2. Produkty są objęte gwarancją

    Gwarancja obejmuje tylko wykonane przez BMC ramy, sztywne widelce oraz komponenty (dalej „produkty BMC”). Gwarancja obejmuje tylko nowe produkty BMC, które zostały kupione od sprzedawców BMC. Wszystkie pozostałe części i komponenty są wyłączone z gwarancji.

  3. Czas trwania gwarancji

    BMC udziela gwarancji na następujące okresy czasu, licząc od daty dostawy:

    • rama: 3 lata;
    • powłoka lakiernicza: 2 lata (rok dla modeli sprzed 2014 r.);
    • pozostałe produkty BMC: 2 lata.

    Nabywcy rowerów z roku 2011 i czasu późniejszego mogą zarejestrować swoje ramy w ciągu 30 dni (od zakupu u sprzedawcy BMC) na stronie internetowej BMC, co wydłuży czas trwania gwarancji dla ramy z 3 do 5 lat. Czas trwania gwarancji nie jest wydłużany po naprawie/wymianie ramy.

  4. Wyłączenie gwarancji

    Następujące komponenty/części oraz sytuacje są wyłączone z gwarancji lub prowadzą do takiego wyłączenia:

    • techniczne zmiany dokonane w rowerze bez zgody producenta;
    • późniejsze modyfikacje/dodatki dotyczące niekompatybilnych lub nieoryginalnych części;
    • zużycie części, takich jak łożyska kulkowe, łożyska ślizgowe, łożyska śrub, śruby łożyskowe, itp.;
    • części/komponenty inne niż BMC;
    • szkody następcze;
    • możliwa jest naprawa problemu przez sprzedawcę BMC;
    • niewłaściwe używanie/transport;
    • brak przeglądu gwarancyjnego w wymaganym okresie czasu;
    • niewłaściwa konserwacja (postępuj zgodnie z instrukcją obsługi!);
    • uszkodzenie spowodowane brakiem, wadliwą regulacją lub zużyciem komponentów;
    • konsekwencje upadku;
    • uszkodzenie spowodowane efektami pogodowymi lub normalnym zużyciem;
    • uszkodzenie spowodowane niewłaściwymi środkami czyszczącymi lub urządzeniami (jak myjnia wysokociśnieniowa);
    • komercyjne wypożyczanie/wynajmowanie.
  5. Zakres gwarancji

    BMC zgadza się w tych warunkach gwarancji na zapewnienie następujących usług w ramach określonych okresów trwania gwarancji:

    • naprawić lub wymienić na równoważną część/komponent według uznania BMC, zastrzegając, że model i/lub kolor zamiennika może różnić się od wymienianej części;
    • usługi nieobjęte gwarancją i takie, które nalezą do kompetencji sprzedawcy, jak również czyszczenie rowerów dostarczonych w zabrudzonym stanie, są obciążone standardowymi stawkami godzinowymi oraz kosztami materiałów i transportu;
    • usługa świadczona zgodnie z gwarancją (naprawa/wymiana) nie przedłuża pierwotnego czasu trwania gwarancji.

    Nie istnieją dodatkowe roszczenia gwarancyjne poza tymi wymienionymi powyżej.

  6. Zgłaszanie roszczeń gwarancyjnych

    Roszczenia gwarancyjne należy zgłaszać do swojego sprzedawcy BMC – w formie kompletnego wniosku gwarancyjnego, kopii karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu od sprzedawcy BMC.

    Twój sprzedawca BMC zgłosi twoje roszczenie gwarancyjne, włącznie ze zdjęciami wadliwych części i numerem ramy, do BMC, które niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia gwarancyjnego zdecyduje o podjęciu dalszych działań. W razie potrzeby części wymagające sprawdzenia zostaną odmontowane, wyczyszczone i przekazane do BMC.

    Sprzedawca BMC otrzyma produkty, które zostały naprawione lub wymienione zgodnie z gwarancją. Montaż i podstawowa regulacja muszą zostać wykonane przez sprzedawcę BMC. Wszystkie roszczenia gwarancyjne mogą zostać odrzucone, jeśli ten warunek nie będzie spełniony.

    Gwarancją objęte są ramy i rowery zakupione w polskiej sieci dystrybucji. W przypadku zakupu produktu poza Polską mogą być wymagane dodatkowe dokumenty poświadczające pochodzenie ramy lub roweru.

  7. Wymiana powypadkowa

    Możliwość skorzystania z jednorazowej usługi wymiany powypadkowej jest przewidziana dla wybranych modeli – po zarejestrowaniu ich na stronie internetowej BMC (szczegóły w punkcie nr 3). W celu zapoznania się ze szczegółami, warunkami oraz listą objętych ta usługą modeli proszę odwiedzić stronę „Wymiana powypadkowa”.

  8. Klauzula salwatoryjna

    Prawna skuteczność pozostałych postanowień nie jest kwestionowana, jeśli jedno z postanowień warunków gwarancji jest/staje się nieskuteczne lub ma lukę prawną, która wymaga zamknięcia. Prawidłowe postanowienie, które jest jak najbliżej pierwotnej intencji nieskutecznego lub brakującego postanowienia, uważa się za uzgodnione.

    W przypadku Polski wszelkie pozostałe kwestie rozstrzygane będą zgodnie z zapisami Kodeksu cywilnego.

  9. Obowiązujące prawo i jurysdykcja

    Przyjmuje się, że wyłącznie sądy dystryktu Solothurn powinny być miejscem, gdzie rozstrzygane będą wszystkie spory wynikające lub związane z tą gwarancją (włączając w to kwestie dotyczące ważności umów). Umowa zakupu jest przedmiotem szwajcarskiego prawa, z wyłączeniem zasad prawa międzynarodowego prywatnego oraz porozumienia Organizacji Narodów Zjednoczonych ws. międzynarodowej wymiany towarów (międzynarodowe prawo handlowe ONZ).

[/vc_column_text][vc_column_text]

Rozszerzona ochrona gwarancyjna (strony w języku angielskim)

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Dołącz do społeczności BMC

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera (wymagane).Więcej »

    Obowiązek informacyjny

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Taurus Active sp. z o.o, pod marką TAURUS, NIP 6351864367, Regon 524105331 z siedzibą przy ul. Józefa Wieczorka 11, w Mikołowie 43-190, zwanym dalej „Administratorem” . Więcej »

    BMC LABS

    BMC LABS

    Program rekomendacji BMC LABS łączy rowery marki BMC z najlepszymi specjalistami bikefittingu. Celem jest ułatwienie znalezienia doradcy dysponującego ekspercką wiedzą oraz doświadczeniem w wyborze i dopasowaniu roweru.

    Znajdź punkt BMC LABS w Twojej okolicy:

    BMC LAB Kielce

    ul. Warszawska 192
    25-414 Kielce

    BMC LAB Szczecin

    ul. Europejska 35
    71-069 Szczecin

    BMC LAB Mikołów

    ul. Wieczorka 11
    43-190 Mikołów

    BMC LAB Toruń

    Szosa Chełmińska 137
    87-100 Toruń

    BMC LAB Wrocław

    aleja Karkonoska 36
    53-015 Wrocław

    BMC LAB Gdańsk

    ul. Nowy Świat 4
    80-299 Gdańsk

    BMC LAB Lódź

    ul. Wspólna 1
    91-464 Łódź

    BMC LAB Kraków

    ul. Jana Dekerta 44
    30-703 Kraków

    BMC LAB Poznań

    ul. Romana Maya 1
    61-371 Poznań

    x
    BMC Switzerland Polska - Rowery Wyczynowe
    Logo