Instrukcje można znaleźć tutaj lub na stronie odpowiedniego produktu w zakładce „Instrukcje/Pliki do pobrania”.
Należy pamiętać, że niektóre modele nie mają konkretnych instrukcji. Jednak każdy rower jest dostarczany z ogólną instrukcją użytkownika zawierającą kompleksowe informacje. Ze względu na prawa autorskie ta instrukcja nie jest dostępna w formacie PDF. W razie potrzeby skontaktuj się ze swoim dealerem BMC, aby uzyskać instrukcję użytkownika, jeśli nie jest ona dołączona do roweru.
Jeśli nadal masz pytania dotyczące swojego roweru, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pomocą formularza kontaktowego.
Numer seryjny (znany również jako numer ramy) można znaleźć z przodu lub pod suportem.
W rowerach z roku modelowego 2014 lub nowszych jest on wydrukowany na dole kodu QR. W rowerach elektrycznych (AMP) numer seryjny znajduje się w innym miejscu, na przykład pod baterią.
Alpenchallenge AC02 z łatwością dopasowuje się do różnych dostępnych na rynku modeli. Aby uzyskać najlepsze dopasowanie, zaleca się zasięgnięcie porady u sprzedawcy BMC.
Chociaż rama Alpenchallenge 01 nie została zaprojektowana specjalnie do bagażnika, nadal jest to wykonalne. Sugerujemy rozważenie modelu Tubus Fly Classic. Oprócz procesu montażu, będziesz również potrzebować mocowania błotnika BMC, oznaczonego numerem artykułu 216’673. Sprzedawca BMC chętnie pomoże Ci w zakupie i instalacji bagażnika.
Istnieje możliwość zamontowania bagażnika. Polecamy model Fly Evo od Tubus.
Art. 40100 – czarny
https://www.tubus.com/produkte/hinterradtraeger/tubus-product/fly-evo
Bagażnik Fly Evo jest wyposażony w standardowy okrągły słupek o długości 240 mm, aby przymocować go do mostka widełek tylnych. Jednak w przypadku naszego modelu Alpenchallenge AMP wymagany jest dłuższy okrągły pręt o długości 350 mm, który Tubus sprzedaje jako część zamienną. Zazwyczaj trzeba wygiąć ten okrągły pręt, aby uzyskać najlepsze dopasowanie do ramy. Jest to opisane w instrukcji obsługi Tubus.
Dodatkowo potrzebne: tylny bagażnik Tubus Alu Roundstay aluminiowy / Art. 33501 – 350 mm czarny
https://www.tubus.com/produkte/zubehoer-hinterrad/tubus-product/alu-befestigungsstrebe#ass
Uchwyt błotnika BMC (do montażu bagażnika i/lub błotnika): Art. 216673
Maksymalna szerokość opony dla bagażnika i błotników wynosi 32 mm.
Możemy polecić modele podpórek firm Pletscher i Ursus (rozstaw otworów 40 mm)
Pletscher: https://www.pletscher.ch/index.php/products-de/kickstands-de/rear-kickstands-de
Ursus Mooi Rear R90
Do modeli Alpenchallenge AMP Cross i Sport potrzebny jest adapter: do modelu aluminiowego / 302232 do modelu karbonowego / 302235
Znalezienie optymalnej pozycji siodełka może zwiększyć efektywność pedałowania, zwiększyć komfort i pomóc uniknąć długotrwałych kontuzji. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, BMC zdecydowanie sugeruje również zasięgnięcie profesjonalnej porady i zaleceń.
Jednak te proste metody mogą pomóc Ci rozpocząć regulację wysokości siodełka, przód/tył i nachylenia:
Wysokość siodełka:
Metoda 1: Umieść pięty na pedałach i pedałuj do tyłu, aby osiągnąć pozycję godziny szóstej. Twoja wyprostowana noga powinna być całkowicie wyprostowana.
Metoda 2: Zmierz długość nogawki wewnętrznej i pomnóż tę liczbę przez 0,883, uzyskując wysokość siodełka.
Siodełko do przodu/do tyłu: Zacznij od przesunięcia siodełka do przodu/do tyłu, aby kolano znajdowało się bezpośrednio nad osią pedału, gdy korba znajduje się w pozycji godziny trzeciej.
Nachylenie siodełka:
Zacznij od ustawienia siodełka w pozycji neutralnej, utrzymując je na poziomie. Jeśli czujesz nacisk na miednicę, spróbuj lekko pochylić nos w dół. I odwrotnie, jeśli czujesz zbyt duży nacisk na dłonie, nos siodełka jest prawdopodobnie pochylony zbyt nisko.
Wszystkie rowery BMC z pełnym zawieszeniem są wyposażone w funkcję na styku widełek tylnych i łącznika zwaną „wskaźnikiem początkowego obciążenia”, która pomaga określić prawidłowe ugięcia. Używanie tego wskaźnika znacznie skraca czas konfiguracji przed wyruszeniem na szlak.
Określając prawidłową konfigurację, upewnij się, że bierzesz pod uwagę swój sprzęt do jazdy – jeśli jeździsz z plecakiem z płynem/sprzętem, upewnij się, że bierzesz pod uwagę ten dodatkowy ciężar, przygotowując się do wyjścia na szlak.
Na koniec, przed wyruszeniem na szlak, upewnij się, że regularnie sprawdzasz konfigurację zawieszenia, aby zapewnić prawidłowe wstępne ugięcie.
Możesz kupić części zamienne online lub za pośrednictwem lokalnego sprzedawcy BMC. Sprzedawcy BMC mają dostęp do części zamiennych BMC, jak również do różnych innych części zamiennych i mogą pomóc Ci wybrać odpowiednią opcję wymiany, która najlepiej pasuje do Ciebie i Twojego roweru.
Skorzystaj z sieć dealerska aby znaleźć najbliższego sprzedawcę BMC.
Rowery BMC muszą być serwisowane przez wykwalifikowanych mechaników rowerowych. Skontaktuj się z najbliższym sprzedawcą BMC, aby umówić się na wizytę serwisową.
Stosowanie klejów, takich jak naklejki, może powodować różnice w odcieniach ze względu na różny wpływ promieniowania UV na ramę.
Nie używaj silnych rozpuszczalników, a przed pierwszym użyciem środka czyszczącego przetestuj go na małej, niewidocznej powierzchni.
Ramy rowerowe wykonane z włókien węglowych to ramy o wysokiej wydajności. Wymiary rur, grubość ścianek i orientacja włókien są specjalnie zaprojektowane, aby wytrzymać naprężenia, które mogą wystąpić podczas zamierzonego użytkowania i zagwarantować wysoki komfort i sztywność, aby zapewnić najlepsze właściwości jezdne.
Podczas gdy ramy BMC są zaprojektowane tak, aby przekraczać wymagania bezpieczeństwa EN, ramy nie są zaprojektowane tak, aby wytrzymać wszystkie przewidziane siły. Nie są zaprojektowane tak, aby przetrwać wszystkie zderzenia lub kraksy bez uszkodzeń i mogą być delikatne w przypadku punktowych nacisków.
Prosimy o przestrzeganie następujących instrukcji:
Unikaj kontaktu z twardymi, ostrymi lub spiczastymi przedmiotami.
Nie opieraj roweru rurą górną o słup lub róg budynku.
Podczas korzystania ze stojaka roboczego nie mocuj roweru na żadnej rurze ramy, zamocuj rower tylko za sztycę siodełka.
Podczas gdy rower jest zamocowany (za sztycę siodełka) na stojaku roboczym, unikaj dużych obciążeń bocznych podczas wymiany suportu, ponieważ może wystąpić efekt dźwigni powodujący uszkodzenie rury siodełka lub ramy.
Ramy karbonowe BMC powinny być używane wyłącznie w trenażerach domowych z napędem bezpośrednim, które wymagają demontażu tylnego koła i użycia oryginalnej osi.
Zalecane trenażery:
Ważna informacja:
Trenażery mocowane na ramie nie są uważane za odpowiednie i mogą uszkodzić ramę.
Użycie tego typu trenażera powoduje unieważnienie gwarancji.
Odpowiedzialność za produkt trenażera i jego mocowanie do roweru ponosi producent trenażera.
Jeśli używasz miękkich futerałów podróżnych lub pudełek rowerowych do transportu roweru, upewnij się, że rama jest dobrze zabezpieczona (za pomocą miękkiej pianki), aby żadne elementy ani naciski zewnętrzne nie mogły przebić lub uszkodzić ramy. Należy pamiętać, że gwarancja BMC nie obejmuje uszkodzeń transportowych.
Przewożąc rower na bagażniku samochodowym, mocuj rower wyłącznie za sztycę siodełka lub widelec. Nigdy nie mocuj roweru za rurę ramy.
Ramy BMC są wykonane głównie z włókna węglowego UD. UD oznacza jednokierunkowy. W przeciwieństwie do bardziej tradycyjnych produktów z włókna węglowego, które wykorzystują tkane wykończenie węglowe (krzyżowe wykończenie jak tkany kawałek materiału), UD carbon jest kawałkiem materiału węglowego, którego włókna biegną w jednym kierunku. Ramy BMC są wykonane z wielu różnych kawałków włókna węglowego UD, które są tkane razem, podobnie jak to się robi w produkcji tekstyliów. Niektóre z naszych ram zawierają około 350 pojedynczych kawałków włókna węglowego, które trafiają do formy przed nagrzaniem i utwardzeniem. Te arkusze materiału – niektóre bardzo małe, niektóre bardzo duże – są układane pod różnymi kątami względem siebie, aby uzyskać różne wyniki: wytrzymałość na skręcanie, obszary zgodności, sztywność itd. Układ tych arkuszy jest niezwykle ważny dla końcowego efektu. To sztuka budowy ramy z włókna węglowego.
Na naszych niepomalowanych ramach można zobaczyć efekt nakładania się tych arkuszy włókna węglowego na siebie przez bezbarwną powłokę pokrywającą ramę. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy pokazać ten rzeczywisty efekt na naszych ramach. Pokazuje nie tylko prawdziwe wykonanie ramy, ale także jakość końcową, gdy rama wychodzi z naszych form. Wielu producentów rowerów woli malować swoje ramy, ponieważ często występuje wiele niedoskonałości w wykończeniu, które należy poprawić za pomocą wypełniacza przed odczekaniem, aż wyschnie, przeszlifowaniem, a następnie ostatecznym pomalowaniem (trochę jak w warsztacie panelowym). Jest to tańszy sposób wykończenia ram, zapewnia brak ilości odrzutów i pozwala na stosowanie mniej rygorystycznych technik produkcji.
W przypadku niepomalowanych ram BMC, gdy spojrzysz „do środka” ramy, zobaczysz jakość tego, co jest w środku – pokazujemy Ci nasze wykończenie i jakość i jesteśmy z tego bardzo dumni.
Jeśli kupiłeś nasz produkt od sprzedawcy detalicznego, skontaktuj się z nim, a on zajmie się procesem gwarancyjnym za Ciebie.
Jeśli kupiłeś bezpośrednio od nas, skontaktuj się z nami za pomocą naszego formularza kontaktowego, a nasz zespół obsługi klienta udzieli Ci wskazówek dotyczących kolejnych kroków.
Numer seryjny (znany również jako numer ramy) można znaleźć z przodu lub pod suportem. W rowerach z roku modelowego 2014 lub nowszych jest on wydrukowany na dole kodu QR.
W rowerach elektrycznych (AMP) numer seryjny znajduje się w innym miejscu, na przykład pod baterią.
Program „Crash replacement” obejmuje uszkodzenia ramy spowodowane wypadkami, do których doszło podczas prawidłowego użytkowania roweru lub z przyczyn niezależnych od użytkownika i bez zewnętrznych czynników (np. uszkodzenia podczas transportu). Kryterium jest to, że rama nie nadaje się już do użytku. Na przykład uszkodzenia powłoki lakierniczej nie są objęte programem „Crash replacement”.
BMC gratuluje zakupu nowego produktu BMC. Nasza nazwa oznacza wysoką jakość, trwałość i funkcjonalność w zakresie rozwoju, produkcji i przetwarzania użytych materiałów, a także świetny wygląd wynikający z wykończenia, koncepcji i projektu.
Nawet przy prawidłowym obchodzeniu się z rowerem i jego konserwacji nie jesteś odporny na uszkodzenia roweru w sposób nieobjęty gwarancją. Program wymiany po wypadku jest opcjonalną usługą świadczoną przez BMC Switzerland AG (dalej BMC) w wyniku której będziesz mieć jednorazową możliwość wymiany ramy BMC ze zniżką od odpowiedniej obowiązującej oficjalnej ceny katalogowej. Poniższe procedury i postanowienia regulują usługi gwarantowane kupującemu w ramach programu wymiany po wypadku przez BMC, a także warunki, na podstawie których można zgłaszać roszczenia dotyczące tych usług.Szczegółowe informacje udzieli Ci autoryzowany dystrybutor rowerów BMC.
Procedura:
Przeczytaj poniższe postanowienia dotyczące „wymiany po wypadku”. Zabierz swój rozbity rower i paragon zakupu do najbliższego sprzedawcy
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WYMIANY W PRZYPADKU UDERZENIA
1. Integralny składnik postanowień gwarancyjnych w umowie zakupu. Niniejsze postanowienia dotyczące programu wymiany w razie wypadku nie gwarantują niezależnego roszczenia. Poprzez aktywację (patrz punkt 2 poniżej) programu wymiany w razie wypadku, postanowienia te staną się integralnym składnikiem postanowień gwarancyjnych BMC. Warunki określone w gwarancji będą z kolei ważne również w przypadku roszczeń dotyczących wymiany w razie wypadku.
2. Aktywacja wymiany po wypadku. Aby móc skorzystać z ewentualnej wymiany po wypadku, należy zarejestrować rower/ramę na stronie internetowej BMC w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu.
Po upływie tego 6-miesięcznego okresu rejestracja nie jest już możliwa, a roszczenie o wymianę po wypadku nie może zostać uwzględnione. Dlatego zalecamy natychmiastową rejestrację w BMC po zakupie nowego roweru lub ramy od BMC. Rejestrując się, nie tylko spełniasz podstawowy warunek uczestnictwa w programie wymiany po wypadku, ale jednocześnie przedłużasz gwarancję na ramę z 3 do 5 lat od daty zakupu. Rama nabyta w ramach wymiany po wypadku w programie „Crash Replacement” nie podlega dalszej wymianie po wypadku. Gwarancja od 3 do 5 lat zostanie przedłużona od daty wymiany na tych samych warunkach, co oryginalna gwarancja producenta.
3. Czas trwania kwalifikowalności do wymiany po wypadku w programie „Crash Replacement” powinien trwać przez cały okres gwarancji.
4. Wykluczenie wymiany po wypadku. Wszystkie okoliczności prowadzące do wykluczenia z gwarancji BMC wykluczają również udział w programie „Crash Replacement”. Ponadto rama może zostać wymieniona tylko raz w ramach tego programu. Wymiana po wypadku obejmuje: konsekwencje upadku podczas prawidłowego użytkowania uszkodzenia powstałe bez Twojej winy i bez angażowania osób trzecich
5. Intensywność uszkodzenia jako warunek wstępny roszczenia. Wymiana po wypadku może zostać wprowadzona, jeśli rama doznała uszkodzeń wpływających negatywnie na swoją funkcjonalność, co skutkuje niemożliwością dalszego użytkowania i bezpiecznej jazdy. Jeśli rama nie jest uszkodzona lub nie jest uszkodzona w stopniu opisanym powyżej, nie można dochodzić roszczenia z tytułu programu „Crash Replacement”.
6. Usługi w ramach wymiany powypadkowej. Kompletny zestaw ramy zostanie wymieniony w ramach wymiany powypadkowej. Zapoznaj się z opisem produktu odpowiedniego modelu, aby uzyskać informacje na temat zakresu dostawy. Uszkodzone komponenty, które nie są częścią zestawu ram, nie podlegają wymianie powypadkowej. Jeśli nie można już dostarczyć tego samego modelu, można zakupić ramę z modelu będącego bezpośrednim następcą. Koszty robocizny/wynagrodzenia sprzedawcy BMC nie są wliczane w wymianę powypadkową w programie „Crash Replacement”.
7. Procedowanie w programie „Crash Replacement”. Wymianę po wypadku należy zgłosić sprzedawcy BMC za pomocą wypełnionego formularza wymiany po wypadku, kopii karty gwarancyjnej i paragonu zakupu. Sprzedawca BMC poinformuje BMC o uzupełnienie wniosku „Crash Replacement” w tym o zdjęciach wadliwego roweru i numerze ramy. BMC sprawdzi okoliczności i dostarczy wymieniany produkt sprzedawcy BMC w przypadku pozytywnej decyzji. Montaż i podstawowe regulacje muszą zostać wykonane przez sprzedawcę BMC. W przypadku niespełnienia tych warunków wstępnych roszczenia gwarancyjne wszelkiego rodzaju mogą zostać odrzucone.
8. Klauzula salwatoryjna Jeśli postanowienie z programu „Crash Replacement” jest lub stanie się nieważne lub będzie zawierało lukę, którą należy uzupełnić, moc prawna pozostałych postanowień pozostaje nienaruszona. Zamiast brakującego lub nieważnego postanowienia należy uzgodnić postanowienie, które najbardziej przybliża znaczenie pierwotnego postanowienia.
9. Prawo właściwe i miejsce jurysdykcji. W przypadku wszelkich sporów wynikających z programu wymiany w programie „Crash Replacement” lub w związku z nim (w tym w odniesieniu do kwestii jego zawarcia lub ważności) wyłączną jurysdykcję ustala się dla sądów kantonu Solothurn. Niniejsza umowa kupna podlega prawu szwajcarskiemu z wyłączeniem prawa kolizyjnego, a także Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG).
Najlepsze modele w poszczególnych seriach modeli korzystają z programu „crash replacement”.
Aby skorzystać z programu crash replacement, musisz zarejestrować swój rower/ramę na stronie internetowej BMC najlepiej w ciągu 30 dni od daty zakupu, ale w terminie nieprzekraczającym 6 miesięcy od dnia zakupu. Program crash replacement obejmuje cały okres gwarancji do maksymalnie pięciu lat od daty zakupu.
Następujące modele są objęte programem crash replacement:
SZOSOWY
GRAVEL
MOUNTAIN
LIFESTYLE
Pozwól nam dotrzymać Ci towarzystwa i zostać Twoim najlepszym partnerem do jazdy – tym, który zawsze Cię wspiera. Zarejestrowani właściciele rowerów zawsze otrzymują wewnętrzne informacje z dedykowanym wsparciem i wiadomościami, dostęp do naszego programu wymiany po wypadku i przedłużoną 5-letnią gwarancją.
Możesz zarejestrować swój nowy rower BMC w ciągu 6 miesięcy od zakupu, odwiedzając stronę rejestracji rowerów lub rejestrując się za pośrednictwem aplikacji BMC Companion. Używanych rowerów BMC nie można zarejestrować.
Nadal gwarantujemy standardowe warunki gwarancji, również w przypadku ram i widelców malowanych na zamówienie, jeśli:
Jeśli te czynniki są przestrzegane, integralność ramy nie może zostać naruszona przez ponowne malowanie. W przypadku uszkodzonej ponownie malowanej ramy poprosimy o dokładniejsze zbadanie uszkodzonego obszaru. Jeśli pod ponownym malowaniem nie ma oryginalnej farby, gwarancja nie obowiązuje.
Niestety nie mamy żadnych dostępnych pisaków do poprawek. Z doświadczenia wiemy, że kolory wysychają po pewnym czasie.
Ponieważ używamy specjalnych, zastrzeżonych kolorów do naszych rowerów, nie ma identycznego kodu koloru UE. Zalecamy, aby kolor został dopasowany przez lakiernię.
Bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas bardzo ważne. Dlatego stworzyliśmy tę stronę, aby poinformować Cię o wszelkich bieżących wycofaniach produktów i udzielić ogólnych porad dotyczących bezpieczeństwa podczas korzystania z BMC.
BMC WYCOFUJE
BMC TEAMMACHINE SLR01 DISC
Dobrowolne wycofanie w celu przeprowadzenia kontroli bezpieczeństwa
Widelec: BMC Teammachine SLR01 Disc Rowery i zestawy ram (lata modelowe 2018 i 2019)
BMC TIMEMACHINE 01
Dobrowolne wycofanie produktu w celu przeprowadzenia kontroli bezpieczeństwa BMC Timemachine 01 (lata modelowe 2017 i 2018)
Q&A Wycofanie BMC Timemachine 01
Niniejszy przewodnik ma na celu dostarczenie ogólnych porad dotyczących bezpieczeństwa podczas korzystania z roweru BMC.
PRZEWODNIK UŻYTKOWNIKA
Każdy rower BMC jest dostarczany z instrukcją użytkownika. Jeśli nie otrzymałeś instrukcji użytkownika podczas zakupu roweru BMC, skontaktuj się natychmiast ze sprzedawcą BMC.
Zalecamy uważne przeczytanie instrukcji użytkownika i zachowanie jej w bezpiecznym miejscu do późniejszego wykorzystania. Wszystkie informacje zawarte w instrukcji użytkownika dotyczą konfiguracji, technologii, pielęgnacji i konserwacji roweru BMC. Prosimy o zwrócenie uwagi na podane informacje. Wiele z nich dotyczy bezpieczeństwa. Ignorowanie informacji może prowadzić do poważnych wypadków lub w pewnych okolicznościach, strat finansowych.
Szczególnie zalecamy przeczytanie i zwrócenie szczególnej uwagi na rozdziały „Przed pierwszą jazdą” i „Przed każdą jazdą” przed pierwszym użyciem roweru.
KONSERWACJA I NAPRAWY
Nowoczesne rowery to produkty high-tech. To, że masz klucz w skrzynce z narzędziami w domu, nie oznacza, że powinieneś samodzielnie wykonywać prace konserwacyjne i naprawcze roweru. Konserwacja i naprawa rowerów BMC wymaga doświadczenia, a także specjalistycznej wiedzy i narzędzi. Dlatego powinieneś przekazać swój rower BMC specjaliście BMC w celu wykonania wszelkich prac serwisowych, konserwacyjnych lub naprawczych.
Jak opisano w instrukcji użytkownika, zalecamy przeprowadzenie krótkiej kontroli bezpieczeństwa przed każdą jazdą. Nie jeźdź na rowerze, jeśli podczas kontroli bezpieczeństwa odkryjesz jeden lub kilka problemów z nim związanych. Pozwól specjalistycznemu sprzedawcy BMC sprawdzić Twój rower BMC.
Nawet jeśli wykonujesz własne regularne kontrole bezpieczeństwa przed każdą jazdą, powinieneś regularnie oddawać swój rower BMC do sprawdzenia i serwisowania przez specjalistę BMC. Im częściej używasz roweru i/lub im trudniejsze warunki środowiskowe (brud, deszcz, sól itp.), tym częściej rower należy oddawać do tego rodzaju serwisowania.
WYPOSAŻENIE OSOBISTE.
Jako podstawową zasadę zalecamy, aby podczas jazdy na rowerze nosić odpowiedni kask, który jest dostosowany do Twoich potrzeb. W zależności od rodzaju roweru i stylu jazdy w określonych warunkach może być wskazane noszenie dodatkowej odzieży ochronnej (np. rękawiczek, nakolanników, ochraniaczy na piszczele i łokcie, ochraniacza pleców itp.).
Poproś eksperta o poradę przy zakupie sprzętu ochronnego, aby uzyskać odpowiedni dla siebie sprzęt.
WIDOCZNOŚĆ
Przepisy krajowe i lokalne wytyczne dotyczące odblasków i świateł rowerowych znacznie się różnią. Podczas jazdy na rowerze BMC Twoim obowiązkiem jest upewnienie się, że jest on wyposażony zgodnie z obowiązującymi w Twoim kraju wytycznymi. Jeśli nie masz pewności, co to jest, zasięgnij porady u swojego specjalisty BMC. Zasadniczo BMC zaleca korzystanie z białego światła przedniego, czerwonego światła tylnego i odpowiednich odblasków przez cały czas, przynajmniej w nocy oraz o świcie i zmierzchu.
© 2025 BMC Switzerland Switzerland AG. All rights reserved.
Program rekomendacji BMC LABS łączy rowery marki BMC z najlepszymi specjalistami bikefittingu. Celem jest ułatwienie znalezienia doradcy dysponującego ekspercką wiedzą oraz doświadczeniem w wyborze i dopasowaniu roweru.
Znajdź punkt BMC LABS w Twojej okolicy:
ul. Warszawska 192
25-414 Kielce
ul. Europejska 35
71-069 Szczecin
ul. Wieczorka 11
43-190 Mikołów
Szosa Chełmińska 137
87-100 Toruń
aleja Karkonoska 36
53-015 Wrocław
ul. Nowy Świat 4
80-299 Gdańsk
ul. Wspólna 1
91-464 Łódź
ul. Jana Dekerta 44
30-703 Kraków
ul. Romana Maya 1
61-371 Poznań