Zupełnie nowy BMC Teammachine R został zaprojektowany dla szczególnego rodzaju kolarzy. Wykuty na stokach szwajcarskich Alp. Utwardzony na brukowanych drogach wiosennych klasyków. Dopracowany w szeregach Grand Tour’ów. Opracowany we współpracy z Red Bull Advanced Technologies, Teammachine R to nie tylko kolejny rower wyścigowy – to ukoronowanie każdego podium, trofeum, solowego zwycięstwa i sprintu grupowego w którym kiedykolwiek braliśmy udział, to redefiniuje możliwości roweru wyścigowego. To bezkompromisowa broń wyścigowa, gdy każdy wat i ruch pedału mają największe znaczenie.
Aby zaprojektować najlepszy rower wyścigowy, wiedzieliśmy, że aerodynamika nie może odbywać się kosztem osiągów. Każdy kształt rury, układ włókien węglowych i wybór projektu były zakorzenione w dążeniu do czystej wydajności. To prędkość, funkcjonalność i przyciągający wzrok design w jednym, wszechstronnie zwycięskim rowerze wyścigowym.
Rower, który oszukuje wiatr, a jednocześnie jest wystarczająco lekki i responsywny, aby dominować na każdej trasie.
Teammachine R ma już na swoim koncie godną pozazdroszczenia listę zwycięstw w wyścigach, ale dla Tudor Pro Cycling każdy kilometr naszej przeszłości ma znaczenie, ponieważ mają oni na celu napisanie kolejnego rozdziału wyścigowej chwały.
„Widocznie widać zalety aerodynamiczne, ale potem, gdy się ścigasz, czujesz, że jest superszybki. Zauważalnie szybki”
Arvid de Kleijn – Tudor Pro Cycling Team
Kiedy usiedliśmy z zespołem Red Bull Advanced Technologies, cel był prosty: stworzyć najlepszy rower wyścigowy. Oparliśmy się na ogromnej wiedzy aerodynamicznej Red Bull, aby całkowicie przeobrazić to, co może zrobić rower. Następnie inżynierowie BMC dopracowali i udoskonalili szczegóły, kształty i układy, aby przekształcić te symulacje Red Bull w coś niewątpliwie zgodnego z naturą BMC. Rezultat? Najbardziej kompletny rower wyścigowy, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. To technologia Formuły 1 połączona ze szwajcarską precyzją kolarstwa – absolutnie żadnych kompromisów.
Ultraszerokie równoległe golenie widelca są inne niż wszystko inne w peletonie. Podczas obracania się z dużą prędkością przednie koło wytwarza znaczną ilość turbulentnego powietrza. Zwiększyliśmy wewnętrzny odstęp widelca, aby umożliwić odsunięcie turbulentnego powietrza od ramy i zmniejszyć przeciągnięcie aerodynamiczne.
Przenieśliśmy się na nowy poziom. Przesuwając granice projektu, byliśmy w stanie całkowicie przeobrazić przepływ i architekturę suportu. Większy obszar suportu zmniejsza również odległość między ramą a tylnym kołem, pomagając utrzymać przepływ powietrza przy obręczy.
© 2025 BMC Switzerland Switzerland AG. All rights reserved.
Program rekomendacji BMC LABS łączy rowery marki BMC z najlepszymi specjalistami bikefittingu. Celem jest ułatwienie znalezienia doradcy dysponującego ekspercką wiedzą oraz doświadczeniem w wyborze i dopasowaniu roweru.
Znajdź punkt BMC LABS w Twojej okolicy:
ul. Warszawska 192
25-414 Kielce
ul. Europejska 35
71-069 Szczecin
ul. Wieczorka 11
43-190 Mikołów
Szosa Chełmińska 137
87-100 Toruń
aleja Karkonoska 36
53-015 Wrocław
ul. Nowy Świat 4
80-299 Gdańsk
ul. Wspólna 1
91-464 Łódź
ul. Jana Dekerta 44
30-703 Kraków
ul. Romana Maya 1
61-371 Poznań