Fourstroke 01
THREE
Liczy się każda sekundaZaprojektowany, by przewyższyć wymagania najlepszych kolarzy wyścigowych endurance na świecie. Nowy BMC Fourstroke to m.in. przednie i tylne zawieszenie 100 mm oraz rewolucyjna zintegrowana sztyca regulowana RAD. Finalnym efektem pracy naszych projektantów i inżynierów jest najbardziej innowacyjna maszyna wyścigowa XC. |
|
Najbliższy sprzedawca przedstawi Ci ofertę.
Obowiązek informacyjny
Administratorem Twoich danych osobowych jest: Taurus Active sp. z o.o. , NIP 6351864367, Regon 524105331 z siedzibą przy ul. Józefa Wieczorka 11, 43-190 Mikołów, zwanym dalej „Administratorem” . Więcej »
Race Application Dropper Pierwsza zintegrowana sztyca regulowana XC zapewnia radykalną przewagę, pozwalając na przyjęcie optymalnej pozycji na podjazdach i zjazdach. To jest RAD. |
Advanced Pivot System Technologia zawieszenia APS pozwala na efektywne pedałowanie, mocne hamowanie i pokonywanie ciężkiego terenu – bez żadnych kompromisów. |
Big Wheel Concept (BWC) Race Zdecydowane podejście do geometrii XC, dostosowane do szybkiego i progresywnego stylu jazdy. |
Lekkie włókna węglowe klasy premium Fourstroke 01 oferuje ramę z włókien węglowych oraz nowe, bardzo lekkie łączenia karbonowe. Takie rozwiązanie pozwala na zaoszczędzenie wagi i zapewnia solidne połączenie między przednim i tylnym trójkątem. |
Zintegrowana osłona widelca Dla optymalizacji prowadzenia kabli i ochrony ramy. Zintegrowana zatyczka widelca chroni ramę przed uderzeniami, a konstrukcja dolnej rury może być prosta, co poprawia sztywność i wagę. Odpowiednia osłona kabla pozwala na jego czyste przeprowadzenie oraz tworzy dodatkową warstwę ochronną. |
Zintegrowana ochrona Odpowiednie osłony z plastiku, które chronią m.in. dolne rury tylnego trójkąta, gwarantują wytrzymałość i czysty wygląd. |
Wewnętrzne prowadzenie kabli Poprowadzenie kabli od jednego do drugiego końca zapewnia bezproblemową instalację i ogranicza konieczność konserwacji. |
Technologia
RAD |
Race Application DropperPierwsza zintegrowana sztyca regulowana, stworzona z myślą o wyścigach XC. |
APS |
Advanced Pivot SystemBez kompromisów – technologia zawieszenia APS pozwala na mocne pedałowanie, szybkie hamowanie i pochłanianie nierówności. |
BWC |
Big Wheel ConceptZwrotność i stabilność – określona geometria i konstrukcja kokpitu zapewniają, że nasze rowery z kołami w rozmiarze 29 cali są zwinne, stabilne i niesamowicie wydajne. |
Dane techniczne
-
Rama
Fourstroke 01 – Advanced Pivot System, Race Application Dropper, PF92 Bottom Bracket, 12 x 148mm Thru-axle, 100mm Travel
-
Materiał
01 Premium Carbon (F&R)
-
Rozmiary
S / M / L / XL
-
Widelec
Fox Float 32 SC, Performance, Grip, Remote (100mm)
-
Amortyzator
Fox Float DPS, Performance Elite, Evol, Remote
-
Biegi
1×12
-
Korba
SRAM X1 Eagle, 34T
-
Kaseta
SRAM NX Eagle, 11-50T
-
Łańcuch
SRAM SX Eagle
-
Przerzutka przód
–
-
Przerzutka tył
SRAM NX Eagle
-
Manetki
SRAM NX Eagle
-
Hamulce
Shimano MT500 (160/160) *
-
Kierownica
BMC MFB 02 , 750mm
-
Mostek
BMC MSM 01
-
Wspornik siodełka
BMC RAD 80mm Drop
-
Siodełko
Fizik Antares R7
-
Piasty
Shimano Deore
-
Obręcze
Alex MD 25 **
-
Opony
Vittoria Barzo G2,0 tubeless 2.25
-
Waga
11.9800
-
Kolor
Stealth
Size | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Top Tube MM (tt) | 582 | 607 | 630 | 654 |
Wheelbase MM (wb) | 1129 | 1155 | 1180 | 1206 |
Seat Angle (sa) | 75.6 | 75.6 | 75.6 | 75.6 |
Seatpost Drop MM | 80 | 80 | 80 | 80 |
Stack MM | 580 | 590 | 600 | 615 |
Trail MM (trail) | 106.5 | 106.5 | 106.5 | 106.5 |
Rider Height CM | <172 | 172-182 | 180-188 | >188 |
Rear Center MM (rc) | 429 | 429 | 429 | 429 |
Reach MM (reach) | 423 | 445 | 465 | 485 |
Head Tube MM (ht) | 96 | 107 | 117 | 134 |
Head Angle (ha) | 67.5 | 67.5 | 67.5 | 67.5 |
BB Drop MM (drop) | 44 | 44 | 44 | 44 |
Stem Length MM | 50 | 60 | 60 | 70 |
Saddle Height Range | 655-745 | 700-790 | 740-830 | 770-860 |
Seat Tube MM (st) | 420 | 440 | 480 | 510 |
Stem Angle | -5 | -5 | -5 | -5 |
Crank Length MM | 170 | 175 | 175 | 175 |
Fork Rake MM (fr) | 44 | 44 | 44 | 44 |
Front Center MM (fc) | 700 | 726 | 750 | 777 |
Fork Length MM (fl) | 506 | 506 | 506 | 506 |
Bar Width MM | 720 | 720 | 720 | 720 |
Backsweep | 9 | 9 | 9 | 9 |