Timemachine TMR01
Frameset DTi
Najnowszy aerodynamiczny rower szosowy
Nie zawsze trzeba coraz większego bólu, by wycisnąć dodatkową szybkości z roweru. Mając rower Timemachine TMR01 za każdym naciśnięciem pedałów jedziesz po prostu dalej niż rywal. W BMC zdecydowano, by nie trzymać się kurczowo kategorii aerodynamicznego roweru szosowego, lecz przedefiniować ją tworząc odpowiedni do drogi rower Timemachine, który łączy zwiększoną do maksimum aerodynamikę z integracją i sztywnością. Po wszechstronnych badaniach w tunelu aerodynamicznym, rower Timemachine TMR01 wzniósł się na szczyty pod najsprawniejszymi kolarzami z zawodowego peletonu. Timemachine TMR01 skonstruowano dla sprinterów, którzy na linii mety wyciskają dodatkowe waty mocy, dla kolarzy, którzy przez cały dzień muszą jechać pod presją lub dla triatlonistów na igrzyskach olimpijskich, którym należy się oddech w jednej konkurencji, zanim przejdą do kolejnej. |
|
Najbliższy sprzedawca przedstawi Ci ofertę.
Obowiązek informacyjny
Administratorem Twoich danych osobowych jest: Taurus Active sp. z o.o. , NIP 6351864367, Regon 524105331 z siedzibą przy ul. Józefa Wieczorka 11, 43-190 Mikołów, zwanym dalej „Administratorem” . Więcej »
Zbliżenie zintegrowanego tylnego hamulca, który polepsza aerodynamikę. | Zintegrowana sztyca p2p na rowerze Timemachine TMR01, z wewnętrznym systemem zaciskania i 3 opcjami osadzenia zamocowań osprzętu siodełka. |
Zbliżenie zintegrowanego przedniego hamulca. | Zbliżenie systemu trasowania linek DTi. |
Technologia
Vmax |
p2p x subAWzór na wysokosprawną jazdę: pozycja zwycięzców (Position-to-Perform) zwiększa do maksimum możliwości regulacji pozycji jadącego, zaś innowacja subA tworzy profil niewiarygodnie szybkiej ramy. |
DTi |
Integracja dwóch napędówDecyzja należy do kolarza – Nie zapominaj o estetyce – DTi nadaje ramie BMC wygląd precyzyjny, bez względu na typ zespołu napędowego. |
Dane techniczne
-
Rama
Timemachine TMR01 – subA Performance Innovations
-
Manetki
–
-
Materiał
Aerodynamic 01 Premium Carbon, Vmax Aero Technology
-
Hamulce
Vmax Aero integrated design (F&R)
-
Rozmiary
48 / 51 / 54 / 56 / 58 / 61
-
Kierownica
–
-
Widelec
Aero 01 Premium Carbon, Hinge-design, Vmax Aero Technology
-
Mostek
–
-
Amortyzator
–
-
Wspornik siodełka
Vmax Aero Post, 01 Premium Carbon, P2P and SubA Technology
-
Biegi
–
-
Siodełko
–
-
Korba
–
-
Piasty
–
-
Kaseta
–
-
Obręcze
–
-
Łańcuch
–
-
Opony
–
-
Przerzutka przód
–
-
Kolor
White
-
Przerzutka tył
–
Wielkość | 48 | 51 | 54 | 56 | 58 | 61 |
---|---|---|---|---|---|---|
Stack mm | 505 | 525 | 545 | 560 | 580 | 605 |
Reach mm | 370 | 378 | 386 | 392 | 400 | 410 |
Rura podsiodłowa st mm | 524 | 546 | 567 | 583 | 603 | 629 |
Rura górna tt‘ mm | 515 | 529 | 542 | 553 | 566 | 583 |
Mufta sterowa ht mm | 109 | 125 | 144 | 160 | 181 | 207 |
Kąt rury podsiodłowej sa ° | 74 | 74 | 74 | 74 | 74 | 74 |
Kąt rury sterowej ha ° | 70.5 | 72 | 72.5 | 72.5 | 72.5 | 72.5 |
Długość rurek łańcuchowych rc mm | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 |
Długość od osi suportu do osi przedniego koła fc mm | 573 | 574 | 584 | 595 | 609 | 627 |
Baza kół wb mm | 968 | 969 | 979 | 990 | 1004 | 1022 |
Obniżenie suportu mm | 69 | 69 | 69 | 69 | 69 | 69 |
Długość widelca fl mm | 368 | 368 | 368 | 368 | 368 | 368 |
Wyprzedzenie widelca fr mm | 42 | 42 | 42 | 42 | 42 | 42 |
Trail mm | 75 | 66 | 63 | 63 | 63 | 63 |
Długość korby mm | 170 | 170 | 172.5 | 172.5 | 172.5 | 175 |
Długość wspornika kierownicy mm | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 130 |
Kąt wspornika kierownicy ° | +/- 6 | +/- 6 | +/- 6 | +/- 6 | +/- 6 | +/- 6 |
Szerokość kierownicy mm | 420 | 420 | 420 | 440 | 440 | 440 |
Obniżenie kierownicy mm | 123 | 123 | 123 | 123 | 123 | 123 |
Zasięg kierownicy mm | 77 | 77 | 77 | 77 | 77 | 77 |
Długość sztycy mm | 190 | 190 | 230 | 230 | 230 | 290 |
Wysokość ofsetu mm | 0 / 15 / 30 | 0 / 15 / 30 | 0 / 15 / 30 | 0 / 15 / 30 | 0 / 15 / 30 | 0 / 15 / 30 |
Wydłużenie wspornika kierownicy mm | 760 | 780 | 800 | 815 | 835 | 860 |
Aerodynamic
The Vmax Concept comprises of our key aerodynamic principles: 3:1 tubes with truncated profiles, tripwire technology and a super-lean frontal surface. When combined with our Position-to-Perform (p2p) adjustable rider-positioning system, you get a machine that is all about free speed – for road racing, short course triathlon, or solo efforts in wind-prone locations.
Integrated
We tucked away the rear brake calipers, hid the cables and housing, concealed the seat clamp and added a high-performance aero fork to make this bike extra slippery in the wind.
Stiff
While an aerodynamic advantage helps to keep you fresh, when it’s time to attack the group or wind-up for a finishing sprint, a powerful response from your bike is key. The Timemachine TMR’s truncated tube shapes and abundant use of high-modulus fibers promote a frame that’s ready to accelerate like a rocket. You only need to supply the watts.
Frameset
- Frame: Timemachine TMR01, Premium Carbon Aero Frame
- Fork: Timemachine TMR01, Premium Carbon Hinge-Fork
- Seatpost: Timemachine TMR01, Premium Carbon Vmax Aeropost
- Frame Technology: Vmax Aero Performance Innovations
- Sizes: 5 sizes: 48 / 51 / 54 / 56 / 58 / 61
- Frame Weight: 1100g (54cm)**
- Fork Weight: 430g (uncut)
Integration
- Frame: DTi internal cable management, internal front & rear brake cable, internal seatpost battery mount
- Brake: SubA integrated brake design (F&R)
Technical details
- Frame: Standard QR 130mm
- Fork: Standard QR 100mm, tapered steerer 1-1/8” to 1-1/4”
- Seatpost: p2p Aeropost 01 Premium Carbon
- Bottom Bracket: PF86
- Drivetrain: Braze-on front derailleur mount, Replaceable rear derailleur hanger
- Tires: 25mm maximum width****
**Average sample weight with hardware
****Tire dimensions based on measured tire width