Timemachine 01 ROAD
THREE
Stworzony dla prędkościNie szukasz zwykłego roweru. Szukasz najszybszego roweru w historii. Dzięki doskonałej geometrii gwarantującej fantastyczne właściwości aerodynamiczne oraz integracji na najwyższym poziomie rowery BMC Timemachine ROAD ustanawiają nową erę prędkości. |
|
Najbliższy sprzedawca przedstawi Ci ofertę.
Obowiązek informacyjny
Administratorem Twoich danych osobowych jest: Taurus Active sp. z o.o. , NIP 6351864367, Regon 524105331 z siedzibą przy ul. Józefa Wieczorka 11, 43-190 Mikołów, zwanym dalej „Administratorem” . Więcej »
Integrated Cockpit System (ICS) Aero Najbardziej aerodynamiczna odsłona technologii ICS zapewnia doskonałą wydajność aerodynamiczną, bezkompromisowe możliwości regulacji i łatwość obsługi. Jednocześnie kokpit wyróżnia się minimalnym polem powierzchni czołowej, niewidocznym prowadzeniem kabli oraz dwuczęściową konstrukcją. |
Tuned Compliance Concept (TCC) Speed TCC Speed optymalizuje transfer mocy oraz opory toczenia na każdym rodzaju nawierzchni, pozwalając przy tym na osiąganie dużych prędkości przez dłuższy okres czasu. |
Zaawansowana aerodynamika Zaawansowane profile rur maksymalizują aerodynamiczną wydajność w rzeczywistych warunkach. |
System modułowy Modułowy system integruje w aerodynamicznej jednostce elementy schowka oraz miejsce na bidony. |
Zintegrowana osłona aerodynamiczna Minimalny profil osłony przedniego zacisku optymalizuje przepływ powietrza pod każdym kątem. |
Sztyca aero Dzięki bardzo aerodynamicznemu profilowi (Kamm tail) sztyca aero daje szerokie możliwości regulacji. |
Widelec TCC Speed Zastosowany w Timemachine Road widelec łączy najwyższą wydajność aerodynamiczną z optymalnym poziomem ugięcia pionowego, co pozytywnie wpływa na parametry dotyczące kontroli. |
Technologia
TCC |
Tuned Compliance ConceptWydajność na wysokim poziomie – sztywność tam, gdzie jest to potrzebne, oraz ugięcie w odpowiednich miejscach. |
ICS |
Integrated Cockpit SystemTechniczne dopracowanie oraz estetyczna prostota zintegrowanego kokpitu ICS pokazują, czym są szwajcarska inżynieria i design. Kable są na swoim miejscu – poza zasięgiem wzroku. Więcej |
ACE |
Technologia przyspieszonej ewolucji kompozytów1, 2, 34.000…. Własna technologia informatyczna BMC pozwala na ocenę tysięcy wersji konstrukcji podzespołu ramy i zapewnia takie osiągi wyrobu końcowego, jakich życzą sobie kolarze. Więcej |
Dane techniczne
-
Rama
Timemachine 01 Road Premium Carbon with Aero Module ICS aero technology, stealth cable routing
-
Rozmiary
47, 51, 54, 56, 58, 61
-
Widelec
Timemachine Road 01 Premium Carbon with Integrated Aero Cover ICS technology, stealth cable routing
-
Biegi
2×11
-
Korba
Rotor Vegast Aero 52/36T
-
Kaseta
Shimano Ultegra, 11-30T
-
Łańcuch
Shimano Ultegra
-
Przerzutka przód
Shimano Ultegra Di2
-
Przerzutka tył
Shimano Ultegra Di2
-
Manetki
Shimano Ultegra Di2, Hydraulic
-
Hamulce
Shimano Ultegra Di2, SM-RT800 Rotors (160/140)
-
Kierownica
BMC ICS Aero, aero top shape, compact bend
-
Mostek
BMC ICS Aero- Integrated Aero Cockpit Design w/ Computer Mount
-
Wspornik siodełka
Timemachine 01 Road Premium Carbon Aero
-
Siodełko
Fizik ARGO VENTO R5
-
Piasty
CRD-500 Carbon
-
Obręcze
CRD-500 Carbon, Tubeless Ready
-
Opony
Vittoria Corsa, 25 mm
-
Maks. rozmiar opony
28 mm
-
Waga
8.21 kg
-
Limit wagowy użytkownika
110 kg
-
Kolor
Petrol & Black
-
Klasyfikacja ASTM
ASTM Classification Level 1
Size | 47 | 51 | 54 | 56 | 58 | 61 |
---|---|---|---|---|---|---|
Rider Height CM | <166 | 166-174 | 172-180 | 178-186 | 184-192 | >190 |
Top Tube MM (tt) | 520 | 535 | 550 | 560 | 575 | 590 |
Wheelbase MM (wb) | 975 | 991 | 994 | 1004 | 1020 | 1036 |
Seat Angle (sa) | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 |
Seatpost Length MM | 210 | 210 | 270 | 270 | 270 | 270 |
Stack MM | 496 | 520 | 540 | 555 | 574 | 598 |
Trail MM (trail) | 62 | 62 | 62 | 62 | 62 | 62 |
Rear Center MM (rc) | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 |
Reach MM (reach) | 373 | 381 | 390 | 395 | 405 | 413 |
Head Tube MM (ht) | 88 | 113 | 135 | 150 | 170 | 196 |
Head Angle (ha) | 71.2 | 71.2 | 72 | 72 | 72 | 72 |
BB Drop MM (drop) | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |
Stem Length MM | 100 | 100 | 110 | 110 | 110 | 120 |
Seat Tube MM (st) | 480 | 518 | 548 | 568 | 588 | 611 |
Stem Angle | -15 | -15 | -15 | -15 | -15 | -15 |
Post Offset MM | 0-15-30 | 0-15-30 | 0-15-30 | 0-15-30 | 0-15-30 | 0-15-30 |
Crank Length MM | 170 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 | 175 |
Fork Rake MM (fr) | 50 | 50 | 45 | 45 | 45 | 45 |
Front Center MM (fc) | 577 | 592 | 594 | 604 | 620 | 636 |
Fork Length MM (fl) | 379 | 379 | 374 | 374 | 374 | 374 |
Bar Width MM | 400 | 420 | 420 | 420 | 420 | 440 |
Bar Reach MM | 66 | 66 | 66 | 66 | 66 | 66 |
Bar Drop MM | 122 | 122 | 122 | 122 | 122 | 122 |