Najszybszy rower na świecie w nowej odsłonie
– forma, funkcjonalność, dopasowanie
Zupełnie nowy TimeMachine, stworzony do triatlonu.
Kulminacja czterech lat studiów dla potrzeb sportowców walczących samotnie z czasem, trzyletnia współpraca z inżynierami Sauber przy optymalizacji aerodynamiki i dwa lata końcowego rozwoju produktu.
TimeMachine jest nowym punktem odniesienia wśród sprzętu do triatlonu i jazdy na czas.
Kontynuując legendarne już osiągi w aerodynamice SubA , przepis BMC z TimeMachine na sukces jest prosty – lepiej ukształtowana jednolita rama, maksymalna integracja komponentów i rozbudowany system ustawień pozycji zawodnika.
Do średnio i długodystansowych zawodów, oraz jazdy na czas, nowy TimeMachine jest maszyną którą musisz mieć by wygrywać.
Video: Nowy Timemachine
P2P V-Cockpit – Pierwszy na świecie specyficzny, prawdziwie triatlonowy kokpit
Personalizacja ustawień
Triathlon, specyficzna dyscyplina sportu
V-Cockpit vs Flat-Cockpit
Dual-mount Seatpost
Sub Aero – Nowa generacja połączeń ramy z widelcem i paneli maskujących hamulce wznosi ten sprzęt na nowy poziom
Aerodynamic Form
Po trzyletniej współpracy z Sauber Engineering, nowa, zmieniona koncepcja SubA ujawnia swoje największe aerodynamiczne zalety: Zwężone profile „CROSSWIND”, stabilne kształty rur, innowacyjne połączenie ramy z widelcem i kokpitem, super wąska powierzchnia czołowa i maksymalna integracja z zawodnikiem.
W połączeniu z naszym systemem (P2P) Position-to-Perform, maszyna ta nie ma ograniczeń w prędkości – podczas Ironman, mistrzostw w jeździe na czas, czy indywidualnych wyzwaniach.
Nowy TimeMachine jest zwieńczeniem ponad dekady dążenia inżynierów BMC do ostatecznego celu – interakcji roweru i kolarza z matką naturą. Wiemy że maksymalna prędkość bez obciążenia to nie tylko wartości z tunelu aerodynamicznego. Maksymalna prędkość pochodzi z możliwości jazdy w stałej ergonomicznej pozycji aero. Nowy TimeMachine Triathlon jest najbardziej zaawansowanym technicznie aerodynamicznym osiągnięciem. To nowy punkt odniesienia w tym segmencie rowerów.
Budowa i konstruowanie
Prace nad TimeMachine były skomplikowanym procesem. W bardzo przemyślany sposób zorganizowane i koordynowane na poszczególnych czternastu etapach. Kroki te zaczęły się od oceny obliczeniowej dynamiki płynów poprzez analizy kształtu rury, projektowanie V- i Flat kokpitu, z wykorzystaniem unikalnego ramienia „Medusa” w tunelu aerodynamicznym Sauber -nawet już to wystarczyło, by mieć pewność że prace zakończą się sukcesem.
Function
Triathlon
• Kompatybilność z V-Cockpit (tylko TimeMachine 01)
• Kompatybilność z Flat Cockpit (tylko TimeMachine 01) **
• box z tyłu
• montaż etui na górnej rurze
• montaż bidonów na rurach dolnych
• montaż bidonu w dwóch pozycjach na dolnej rurze
• CROSSWIND stabilne kształty rur
Time Trial
• Kompatybilność z V-Cockpit (tylko TimeMachine 01)
• Kompatybilność z Flat Cockpit (tylko TimeMachine 01) **
• montaż etui na górnej rurze
• montaż bidonów na rurach dolnych
• montaż bidonu w dwóch pozycjach na dolnej rurze
• CROSSWIND stabilne kształty rur
• zgodny z normami UCI
** Opcjonalnie, nie są dołączone do kompletnego roweru
* V-Cockpit może przekroczyć przepisy UCI
Triathlon – mocowanie sztycy z przesunięciem do przodu
Time Trial – sztyca (bez schowka) standardowe mocowanie UCI
Function – Brake technology
Olbrzymia funkcjonalność/ maksimum korzyści
Timemachine |
01 |
02 |
Kompatybilność z V-Cockpit | • | |
Kompatybilność z Flat Cockpit | • | |
SubA aerodynamika | • | • |
Standardowy kokpit | • | |
Panele widelca | • | |
Podwójne mocowanie sztycy Aeropost | • | • |
Brake Booster Technology hamulce | • | |
Quick Pad Technology | • | |
Bezpośrednie mocowanie zacisków hamulcowych | • | |
Schowek z tyłu | • | • |
Mocowanie bidonu na górnej rurze | • | • |
Mocowanie bidonu na dolnych rurach | • | • |
Mocowanie bidonu na sztycy siodełka | • | • |
Karbonowe regulowane haki | • | • |
Maksymalna szerokość opony / szerokość obręczy (zmierzona) | 27mm / 28mm | 27mm / 28mm |
Opcjonalne ramy | • | • |
Wymiary ram | Small / MediumShort / MediumLong / Large | |
P2P V-Cockpit
V-Cockpit oferuje optymalną aerodynamikę dla wyższych ustawień kierownicy, natomiast profil przedni utrzymuje w tych ustawieniach sztywność pionową i boczną zestawu, dając mieszankę wysokiej wydajności i komfortu.
SubA Aero panele widelca
W pełni zintegrowany system trzeciej generacji z uchylnymi panelami zapewnia wąską i jednolitą powierzchnię profilu czołowego. W pełni zintegrowane zaciski hamulcowe z nowym, rewolucyjnym systemem montażu kokpitu promują zarówno formę jak i funkcję.
Zmodyfikowane profile rur SubA
Współpraca z inżynierami Sauber doprowadziła do większej szybkości roweru przy dużej stabilności również przy wietrze bocznym.
Podwójne stanowisko mocowania sztycy
Możliwość regulacji i montażu sztycy w przedziale 71 ° – 81 ° kąta rury pionowej.
Tylny Box narzędziowy
Schowek na tylne mocowanie etui, górne mocowanie bidonu i dwa w dolnej części ramy sumują się w pełni uzbrojony do walki sprzęt na długich dystansach.
Quick Pad Technology
Wyposażony w opatentowany wymienny system Quick-Pad. Zmieniona konstrukcja zacisku poprawia ogólną funkcję hamulca i aerodynamikę.