
Jednym z kluczowych etapów tegorocznego Tour de France jest górski etap z Megève do Morzine. Liczącą 146,5 km trasę pokonała niedawno również redakcja polskiego magazynu rowerowego „Szosa”. Przy okazji tego trudnego wyzwania testowano rower szosowy BMC teammachine SLR03 105.
Etap z Megève do Morzine do jeden z najistotniejszych i równocześnie najcięższych odcinków górskich Tour de France – szlak ten obejmuje m.in. wymagające premie Col des Aravis oraz Col de la Ramaz.
Na trasie etapu redakcję Szosy wspomagał jeden z modeli flagowej serii rowerów szosowych BMC – karbonowy BMC teammachine SLR03 105. Geometria ramy tego roweru jest identyczna do tej z najwyższego – wykorzystywanego w tegorocznej Wielkiej Pętli przez kolarzy BMC Racing Team – modelu SLR01.
„Tańszy wariant highendowej ramy, pozwalający cieszyć się prestiżem marki i dopracowanym designem. Bo jakość wykonania przypomina, że w Szwajcarii lubią się przyłożyć do tego, co robią. Szeroki zakres przełożeń i dobre prowadzenie na zjazdach – idealne na alpejskie trasy” – stwierdziła redakcja magazynu „Szosa”.
Z pełnym materiałem można się zapoznać w lipcowo-sierpniowym (nr 04/2016) numerze magazynu „Szosa”. Więcej informacji nt. roweru BMC teammachine SLR03 105 oraz innych modeli szosowych dostępnych jest tutaj.
fot. SZOSA/Łukasz Szrubkowski
- Rower szosowy BMC teammachine SLR03 105
- Magazyn Szosa – nr 04/2016
- Fragment materiału Magazynu „Szosa”
- BMC teammachine SLR03 105 w trakcie testu 01 (fot. SZOSA/Łukasz Szrubkowski)
- BMC teammachine SLR03 105 w trakcie testu 02 (fot. SZOSA/Łukasz Szrubkowski)
- BMC teammachine SLR03 105 w trakcie testu 03 (fot. SZOSA/Łukasz Szrubkowski)
- BMC teammachine SLR03 105 w trakcie testu 04 (fot. SZOSA/Łukasz Szrubkowski)
- BMC teammachine SLR03 105 w trakcie testu 05 (fot. SZOSA/Łukasz Szrubkowski)
- BMC teammachine SLR03 105 w trakcie testu 06 (fot. SZOSA/Łukasz Szrubkowski)