Premiera „Ride BMC in Poland”. Nowy magazyn już do pobrania
6 marca 2017 - Informacje prasoweObszerny wywiad z Adrianem Brzózką, czołowym polskim kolarzem górskim, oraz wielowątkowy materiał nt. nowej drużyny GVT BMC – to tylko część tematów, które trafiły do pierwszego wydania magazynu „Ride BMC in Poland”. W piśmie nie brakuje też tekstów poświęconych historii wyczynowych rowerów szosowych marki BMC, kolarskim perypetiom Juliena Absalona oraz innowacyjnym rowerom wyznaczającym nowe standardy w branży. Nowy magazyn można bezpłatnie pobrać w wersji elektronicznej.
„Ride BMC in Poland” liczy w sumie 42 strony. Magazyn wypełniony jest różnorodnymi tekstami, urozmaiconymi wysokiej jakości zdjęciami.
Ride BMC…
Na okładce znalazła się fotografia nowego roweru szosowego BMC roadmachine 01, który rewolucjonizuje segment endurance. Jak wskazuje szwajcarski producent, rowery z tej serii wyznaczają nowe standardy w obszarze integracji poszczególnych elementów i wprowadzają na rynek innowacyjne technologie, a możliwość ustawiania pozycji czyni je sprzętem uniwersalnym.
W nowym magazynie można przeczytać także m.in. obszerny artykuł nt. kolarskich perypetii Juliena Absalona i tego, w jaki sposób zawodnik BMC MTB Racing Team przeistoczył się ze sprzętowego konserwatysty w miłośnika nowoczesnych rozwiązań i „trendsettera” w świecie MTB.
Osoby zainteresowane historią kolarstwa również znajdą coś dla siebie – materiał nt. 15-letniej historii wyczynowych rowerów szosowych BMC oraz wybitnych sportowców, którzy wygrywali na nich m.in. w Tour de France, mistrzostwach świata i igrzyskach olimpijskich.
„Premierowa edycja polskiego magazynu pokazuje markę BMC w szerszym kontekście. BMC to bowiem nie tylko gotowe produkty, czyli wysokiej klasy rowery szosowe, górskie, czasowe, triathlonowe czy lifestyle. To również wartości. Dążenie do doskonałości, pasja, awangardowy duch i kunsztowność. Nieustanne poszukiwanie coraz bardziej efektywnych rozwiązań, materiałów i innowacyjnych technologii, wyznaczających trendy w rowerowej branży. BMC to też ludzie – zarówno anonimowi dla społeczeństwa inżynierowie i projektanci, jak i znani sportowcy tworzący historię kolarstwa. Nowy magazyn ukazuje BMC odbiorcom właśnie w takiej szerszej perspektywie” – mówi Krzysztof Spławski, menedżer ds. sprzedaży i produktów w BMC Polska.
…in Poland
Z początkiem 2017 r. marka BMC zwiększyła swoją obecność w Polsce, rozpoczynając współpracę z dwoma czołowymi zespołami w kraju – GVT BMC Triathlon Team oraz JBG2 Professional MTB Team.
„W skali globalnej fabryczne zespoły BMC to od lat najściślejsza czołówka. Greg Van Avermaet to aktualny mistrz olimpijski w kolarstwie szosowym, zespół BMC zdobywa co roku medale w mistrzostwach świata w jeździe drużynowej na czas, a Julien Absalon to najbardziej utytułowany kolarz w historii MTB. Do tego dochodzą triathloniści, którzy także należą do światowej elity. Podobnym tropem staramy się podążać w Polsce. Od obecnego sezonu współpracuje z nami nowa drużyna zawodowa GVT BMC Triathlon Team, mająca na pokładzie wielu medalistów mistrzostw Polski. Na rowerach BMC startują też od początku roku kolarze JBG2 – czołowej polskiej drużyny MTB” – dodaje Krzysztof Spławski.
Więcej informacji nt. obu polskich drużyn można znaleźć w nowym magazynie. To z jednej strony obszerny wywiad z liderem zespołu JBG2 – Adrianem Brzózką, a z drugiej – szczegółowy artykuł dotyczący triathlonistów GVT BMC. W obu materiałach poruszono zróżnicowane wątki, odnoszące się m.in. do sprzętu, treningów, planów i oceny perspektyw dla poszczególnych dyscyplin.
Informacja prasowa: Premiera „Ride BMC in Poland”. Nowy magazyn już do pobrania (PDF)